Fredag

så jävla skönt! och sen äre sportlov, sen Thailand två veckor. allt känns rätt bra nu!


Glad tjej


Kvällsinlägg

Pluggar för tillfället helt slut. Bara varit sjuk. lunch hos mormor, middag hos mamma. Så mys

Mat idag:

Frukost: Fil med äpple,nötter & kanel.

Mellanmål 1: Tomater,skinka & keso.

Lunch: Korvstroganoff med ris och en stor sallad.

Mellanmål 2 : en apelsin & kaffe

Middag: Kött,pasta med någon jättegod sås, Vitlöksbröd och sallas. mums.


Inget onyttigt! wooho.

MAAT


Ser så äcklig ut idag så ni får en bild från nyår.


Så kommer vi till mitt roliga inlägg om vad jag ätit idag då.


Frukost: Havregrynsgröt med blåbär och kanel.

Mellanmål:ett ägg.

Lunch: Lax & potatisgratäng.

Mellanmål 2: Macka och ett glas juice

Middag: det blir stuvade makaroner+köttbullar. såå gott.

Inge skräpmat eller godis idag heller. Dock blir det ingen träning då jag är sjuk.så tråkigt, dagens höjdpunkt var liksom när jag åkte till coop och handlade mat..wohoo. var tvungen att följa med för annars blir det ingen mat som jag tycker om.Resten av kvällen kommer bestå av tv-tittande. Bye

 




Nätshopping

"Råkade" nyss klicka hem lite kläder från h&m, den här klänningen och de där två bikinisen nedan. Den här blir nog galet snygg i sommar, och vilket kap bara 199kr.


godmorgon

Havregrynsgröt med blåbär, kanel och linfrön framför Gossip girl. Morgonen börjar bra förutom att jag fortfarande är sjuk. blää. jag som har så mycket att göra denna vecka.


bild från google


GAAH

tråkigt att vara hemma sjuk helt själv, mina bebisar är ifs här men den ena sover och den andra är på äventyr så de är inte speciellt sällskapliga just nu. Känner mig så sjukt äcklig när man är hemma sjuk. Mjukiskläder och knut på huvudet. slitet värre

bytheway

Åker till Thailand om bara två veckor. så nu blir det inga mer onyttigheter och mera träning. och så att jag inte fuskar kommer jag skriva allt jag äter här i bloggen. Inge alkohol för då blir man spritfet
Nu kör vi, dagens:


frukost:
knäckemacka medd ägg,kaviar.inget smör!+ ett glas vatten.

mellanmål:
avokado,majs,nötter & keso. bra att man har mycket mat hemma.

lunch:!
då blir det kött,pastasallad & tzatziki.

Skriver mer mellanmål och middag sen. idag blir det nog ingen träning för jag är sjuk. men kanske gör lite situps om jag orkar mig ur soffan.

Ge mig


Vill ha dessa ur snygga bikinis. måste nog klicka hem.


Livet är inte rättvist.det har jag lärt mig nu. mina tankar är hos er min älskade familj. 

Blabla

Allt känns konstigt idag. kanske börjar bli rastlös av att ligga hemma. men ändå. älskling kom hem med blommor,massa gott och tidning till mig. världsbäst!

Nu blir det Gossip girl tills jag däckar. natti

Gårdagen

Gårdagen börjades på mongolia där det blev middag för att fira Paulina. Jättegod mat och trevligt sällskap. sedan blev det vidare till nivå för att föra. Där slutade sedan min kväll i stan och det blev utgång i berga. Bra början på kvällen och mindre lyckat slut. men helt okej!

Bilder kommer senare, nu ska jag hem till Isabel!

Gynning

Jag måste bara hylla Carolina Gynning, så bra gjort att trotsa modeveckan genom att gå dit utan smink. Klockrent gjort enligt mig, sånna människor ska man lyfta fram och inte idoter som kladdar sönder sina ansiktet och då ser ut som skit!


osminkad men ändå skitsnygg


Onsdag

Praktiserat, Vaccinerat mig, Gymmat, Pluggat, middag hos mamma.

Helt vanlig dag. Sovdags nu

RSS 2.0