Jobb,Jobb

Rhodos var helt underbart, midsommar firades med min släkt och familj på landet, också det riktigt lyckat!!Just nu är allt jag gör att jobba.men är som tur är bara två veckor kvar sen kan jag göra vad jag vill, weeei.

Jag på våran balkong, Rhodos


Lite träning på det

haha, kom på att man kanske borde börja träna inför Rhodos så jag gick ner och tog en simtur i poolen. hittade inte simkortet för tillfället men det gick ju lika bra det! känns dock som att jag är lite sent ute bara,men bättre sent än aldrig jag menar om inte annat kommer jag ju vara fit nästa år(kanske). snart kommer iallfall min älskling hem och så ska vi för en gångs skull äta middag tillsammans. ska bli så mysigt!!!

Jag i min nya hårfärg


BOKAT

Nu är det bokat och klart, på söndag morgon åker vi till Rhodos, kommer bli gaaaalet!!

LAGET RUNT

Nu är jag blond.. typ.. Marrfakka är här för vi ska planera vår resa.

Den här veckan blir också stressig.

Tisdag:skola,göra klart rester.
onsdag:Skola,göra balfrisyr på bella,packa inför gävle+resan.
torsdag: skola,GÄVLE
Fredag:Gävle, Denice student!!
Lördag:Åka Hem, fira Isabel
Söndag: DRAR VI

Nu fårgade precis Maria om jag har majs på burk hemma,bäst jag hjälper till annars vet man aldrig hur mitt kök kommer se ut när hon är klar!!!!


Såklart darling

Från och med imorgon börjar min stress period och den håller på ända fram till juli. ska dock göra en massa trevligheter men kommer få stressa satan.

Imorgon(torsdag)
Skolan,PROV,kundpass, Marias mottagning
Fredag:LEDIG!!kanske åka på jennifers flak om jag hinner, Tims mottagning
Lördag:Göra naglar, Johannas 23-års firande
söndag:troligtvis fixa mamis hår med mera.
Måndag:Fixa mitt hår(finally),skola



Imorgon tar min babe studenten!!!


RSS 2.0