slitet

Är sjukt seg idag så därför har jag inte orkat skriva här. hade kundpass till halv sex och efter dem brukar jag vara rätt slut så. min kund jag hade var iaf riktigt söt och trevlig och blev jätte nöjd med resultatet. så det var lätt dagens plus. sen efter det blev det middag med älskling och idol. så nu väntar jag såklart på att det ska fortsätta så man får se vilka som går vidare.spännande,haha.tvingar mig själv att hålla mig vaken.


Ändrat

Ny fast tillfällig design, kände att de andra bilderna var så gamla. Idag har jag varit i arninge med Robin och Sebastian. Köpte en klänning och ett par as snygga skor.visar imorgon eller senare idag. den här bloggen har varit så jäkla deppig så nu tänker jag ändra på det, okej? ska bara visa upp min glada och roliga sida så slipper ni depp sandra. haha.

ska inte skirva så mycket om det,ni får se istället.Ciao

jajjajajjaja

Idag såg jag en ny sida hos mig själv, stark?svag? oavsett vad så känns det sjukt konstigt. Är iaf nöjd över min prestation denna vecka trots allt skit runtomkring. nästa veckas mål blir att ta tag i pluggandet ordentligt OCH att sluta läsa bloggar. sånt jävlans slöseri på tid. 



Old times


Söt man var när man var 15 år.mohahaha


söndagsmys

Kollar valvakan och äter lite chips.börjar bli sjukt trött. vvvvvvvi hörs

Det där med politik

Sitter med ansiktsmask och kollar på debatten. sjukt spännande att höra vad partierna har att komma med. Har aldrig varit så insatt tidigare men då det är dags att rösa för första gången på söndag kände jag att det var dags att läsa på lite. det är ju tyvärr ens enda chans att påverka så nu kör vi! tror jag bestämt mig nu iaf, 99% säker!


hemmakväll

blir hemma ikväll, helt död från igår. min mobil ligger i bilen så om någon vill ha tag på mig så ring Robins.

SE YA

Helgen

Gårdagen blev lyckad igår trots att den inte blev som planerad. det var fullt på Grönan så vi drog och spelade biljard. gick ganska bra först men blev sämre efter några öl,haha. sen skulle vi dra vidare men älskling var "för full" så då hamnade vi ett tag på någon liten skabbig pub där somliga brukar hänga, inte sture p direkt. men säkert kändistätt eller det är ju vad man brukar höra.. troligt.

Har inte bestämt mig vad jag ska göra ikväll än men berga blir det förhoppningsvis inte. har ju lite allternativ men får se vad som lockar mest. Idag provjobbar min kära vän Maria på sportsbar!!! lycka till gull.



I can't stop loving you


Måste bara hylla den här låten ännu en gång, så jävla bra!


Lockigt


Gah,vad jag blir usel på bild. tog tusen och det här var de bästa.
då kan ni tänka er va? Idag blir det underbara Grönalund.


vem vill inte bli miljonär

ÄLSKA markoolio. nu blir det frukost på donken. Tjingeling

I can't

I can't stop loving you, time passes quickly and chances are few
I won't stop till I'm through loving you, girl


RSS 2.0