Sol

Ännu en dag med strålande väder, vad glad man blir!ska plocka undan lite här hemma och sen dra hem till issan och sola! Kunde inte varit bättre, eller jo...om jag var frisk! så jävla störande att jag skulle åka på en förkylning nu.tror jag blev smittad på jobbet...illa.


onsdag

Nu är jag vaken, frukost framför Gossip girl och sen kanske man är människa igen. Later


mys



Kul det var att blogga igen! Nu ska jag ut och äta med pojken min, hörs


Styling

Har fått klagomål på dålig uppdatering av mina vänner, så ska försöka skärpa mig.

Idag har jag jobbat, suttit ett litet tag med maria&frida vid kanalen och sen har jag stylat Maria. Här är lite av resultatet, snygg tjej det där!


onsdag

Fick sluta tidigare idag på praktiken så nu är jag hemma. borde börja plugga men är helt slut i huvudet så det får vänta ett litet tag. skulle precis gå och ta något och äta men då fick jag två katter i knät. nu vill jag ju inte resa mig. jobbigt det där!

haha fan vilket trist inlägg. godnatt

RSS 2.0