Fredagsmys på praktiken

vitt vin på fredagar


onsdag

vad gör jag hemma nu? det är förfan lill-lördag. ÅNGEST.brutal jävla ångest.borde gjort något kul.men det kommer.I helgen förhoppningsvis.har redan en massa planer så,det känns bra.vill spåra!och inte nog med det.älsklingn är inte hemma. och de flesta vet hur mörkrädd och sällskapsjuk jag är.så ja .... jag kommer dö!

En stort jävla + var iaf att emelie och Maria var här idag på middag och lite sånt.riktigt roliga tjejer det där,det kan jag lova!

jaja, nog om mig.ska försöka sova

bye

 


trötttttttttt på dig nu,har mina riktiga vänner så varför ska jag slösa tid på en falsk jävel som du? hör av dig när du är dig själv igen.TACK

seegt

Börjar redan bli uttråkad av att vara hemma,känner mig iallfall bättre nu. så imorgon blir det nog praktiken som gäller. får se om jag orkar träna ikväll.kanske blir en promenad istället.fast har ifs redan varit ute och gått idag! duktigt va? Skulle egentligen behöva plugga.har loggboken kvar som jag måste fixa med men har tyvär tappat den och kan inte öppna mappen på schoolsoft på den här datorn och min bärbara är sönder.. måste verkligen köpa en ny. får försöka ta mig råd till det. okrar inte skriva mer nu. tjaaaaadå

mys

Godmorgon godmorgon, Idag blir jag hemma.mår inte så bra så behövde vara hemma lite.och snart får jag frukost på sängen av min älskling.tihie kan inte bli bättre.eller hur?

SE YA

I believe


storstädning igen

idag är det dags för storstädning här hemma igen,var ett jävla bra tag sen så det är hur skitigt som helst.har precis städat klart köket så nu återstår bara resten av rummen..ÅH jag pallar inte mer. haha jag hatar verkligen att städa men när jag väl gör det måste jag vara jättejätte noga.så då tar det sin tid..Robin kommer förhoppningsvis snart hem och hjälper mig.blir galen på att stå här själv!!sen ikväll ska jag nog gå ut och gå!eller jag ska rättare sagt.. ska börja träna igen nu. så från och med nu ska jag gå ut och gå varje dag,styrkegympan på måndagar,bandy på tisdagar.och kanske något mer..börjar så iaf!Nu måste jag skynda mig med städningen!

Later

21/11-09

Ja,vad gjorde jag igår.. är lite suddigt faktiskt. men jag minns iaf att jag satt och drack lite vin på min balkong med thess & fia.sedan drog vi hem till Isabel och förade vidare.och sedan efteråt blev det sportan.sen är det svart..haha nejdå! så full var jag inte.men det var väl helt ok bortsett från vissa saker.eller rättare sagt vissa personer.men sånt får man ju räkna med när man hänger här i berga.. haha.ska nog sluta med det faktiskt.men men nu ska jag krypa ner i sängen igen.har legat där hela dagen och jag vägrar gå upp så ingen behöver ju störa mig!


så ni lär ju inte se mig såhär inatt ;)

Ciao

bilder,bilder




 

så kul hade vi i onsdags


Min vecka hitills

Bloggtorka nu igen?nej då,haha har bara haft fullt upp hela veckan. är ju på praktiken hela dagarna och sen har jag gjort massa annat..kan ju berätta lite kort om min vecka.

Onsdag: Då skrev jag senast och ja, tegel blev det. helt okej kväll.lite dåligt med folk där bara.började iaf kvällen med att äta middag där med thess,robin och christoffer.och det var ju trevligt. sen hängde jag och thess kvar och beställde in en vinflaska till och tog några appletinis.kan ju vara den bästa drinken.dock inte så bra gjord på tegel. ett minus för det.

Torsdag: Praktiken hela dagen, sen blev det middag igen.denna gång "bara" med robin.sen skulle vi egentligen gått på bio men åkte hem istället.för det gick ingen film vi ville se.

Idag(fredag):har varit på praktiken,min handledare klippte mig och sedan kom mamma till täby och vi gick och åt på vännernas sen har jag färgat och klippt hennes hår.så nu är hon snygg. sen blev det att handla lite fort på ica och gå förbi systemet.så nu sitter jag här hemma och väntar på min söta BFAM.som kommer hem till mig för att dricka lite innan vi drar ut på något kul!haha och nu ska jag tydligen gå ut och möta henne.


SE YA, bilder från tegel kommer oxå! om jag vågar lägga in dem dvs. ;)

tuesday

Har varit på praktiken hela dagen idag igen och så kommer det se ut de närmsta två veckorna. idag hände inte så mycket.har mest satt upp lappar om vårat evenemang imorgon! och förberett massa annat. så kom till Rod & Greta på marknadsvägen 65 imorgon. det kommer vara massa bra erbjudanden och dessutom bjuder vi på lite godsaker.Efteråt kanske det blir tegel.antagligen bara ta några glas vin men det får man ju se.

Nu ska jag alldeles strax dra iväg och sola med thessi och sen blir det hem och kolla Ugly betty & DH men såg precis att det inte är paradise hotel idag? det sög ju! kanske blir bandy i alla fall då.får se om jag orkar.







Praktik

kom hem från praktiken för ett tag sedan,har precis städat lite också för det luktade jätte äckligt här hemma för jag inte orkat städat sen i fredags då jag hade folk hemma på middag.men nu står alla fönster öppna så nu ska det nog bli fräscht igen.
Min praktikplats verkar riktigt bra faktiskt,alla är jättetrevliga och det finns massa saker att göra hela tiden.jag hatar när det inte finns något att göra för då känns det som man bara sitter av tiden.fick iaf sluta tidigare idag också! verkligen jätteskönt. nu står Robin och lagar mat och sen blir det nog en lugn kväll framför tv'n. paradise hotel sen ju!

Haha,älskar att jag bara har gamla bilder på datan!








stressad

Vilken sjukt stressig vecka! har verkligen inte hunnit skriva här någonting. och bättre blir det inte.

Måndag:plugga,styrkegympa,skicka ut inbjudningsmejl mm.

Tisdag:Plugga,noppa & färga ögonbrynen,innebandy

Onsdag: extra lektion(frisör)Handla mat,systemet,stor städning,sola,körkortsgrej.

torsdag: extra lektion(frisör)handla igen,middag med familjen,annat fix inför morgondagen.

Fredag: fyller år,utvecklingssamtal,Laga mat,städa lite till, middag med brudarna,utgång.

Nu tror jag inte jag glömt något.måste hålla koll.glömmer bort det annars. måste även boka klipptid + en annan tid.och fixa praktikplats tills nästa vecka.

tur iallfall att Thessan hjälper mig laga mat och sånt på fredag annars hinner jag nog aldrig.haha.

saknar

fyfan, sjukaste kvällen på länge igår.. började med att maria kom hem till mig och vi bestämde oss för att gå en promenad för vi var så jävla rastlösa. haha gick och pratade gammla minnen mm. och klagade på hur tråkiga alla i skärgårdsstad har blivit. sen helt otippat ringer fabian och säger att han har massa öl och att vi ska komma hem till han.. så vi drog dit men blev kvar där kanske max en halvtimme för sen var det tydligen fest hos mårten..hhahhaha. jag ville inte ens gå dit eftersom alla där är minst två år yngre än mig. men blev övertalad.. där vart allt kaos sekunderna efter vi kom.. så ja aldrig mera hemmafester för min del. spårar alltid!! var iaf trevligt att träffa folk från min förra klass. saknar verkligen dem idioterna.. sedan blev det iaf vidare hem till fabbe igen med marrafakka,Jacob och simon...pratade massa gamla klass minnen igen och kollade titanic.. riktigt trevligt..kom dock fram till att jag var väldigt speciell förr i tiden.hahhah. pinsamt faktiskt nu i efterhand. men men man är ju bara ung en gång så ;). vill inte gå in på detaljer om saker jag brukade göra hahha...


jag är fortfarande hos mamma iaf och ska sova här inatt igen.har myst med min älskade lillebror hela dagen och gått ut på en promenad.. känns som jag börjar må bättre. pratade nyss med thessan oxå men den jäveln är sjuk..hoppas hon blir bättre snart! nu ska jag försöka få tag på den där jävla marra igen. bye


saknar min gamla älskade klass,vilka tider!


JIPPIE

älskar feber verkligen.. nu ska jag kolla film..

ciao <3

Ni är allt

En dag som denna då jag verkligen mår dåligt är det ända som kan få mig på bra humör mina vänner,min familj och självklart min älskade pojkvän. NI ÄR VERKLIGEN BÄST! Med tiden lär man sig verkligen vilka som är ens riktiga vänner och vilka som alltid har/kommer att finnas för en. Vill bara att ni ska veta att ni är världa absolut allt och jag är så glad för att jag har er. Ni gör varje dag i mitt liv till den bästa! ingen sandra utan er.




Absolut inte alla,la bara upp några bilder som jag hittade i bloggarkivet.så bli inte upprörda om ni inte finns med här. jag älskar er lika mycket för det, Ni vet vilka ni är!




Framsteg

Har inte haft så mycket att skriva om på senaste tiden.har ju inte hänt någonting.. bara varit hemma. pluggade lite igår så är äntligen klar med en av tusen jävla uppgifter..hurra för mig. nu funkar iallfall min mobil igen..varit något knas på comviq.. skit störande.Som dagen ser ut nu så blir det lungt. Behöver vila upp mig så har äntligen tagit tag i det iallfall.börjar må mycket bättre faktiskt.Men fortfarande inte 100%. så blir hemma ett tag till. lika bra att ta tag i det nu så det går över någongång.. har varit sjuk varannan vecka de senaste månaderna och det funkar liksom inte.Nästa vecka kommer jag antagligen om det blir som jag tänkt, vara på topp igen och då ska jag ta tag i precis allting. Känns som jag börjar vilja det själv igen och det är ju ett stort jävla plus.Så tror det går frammåt nu iaf.

Har inga nya bilder så ni får den här bilden från i sommras på tegel, riktigt bra kväll det där.


och så var de inne

Ja maria har lagt in bilderna på fb, så här får ni som inte sett de ett litet smakprov.

enjoy


jag hatar mig själv

RSS 2.0