GAAAAAAAAh

tråkiga jävla människor här i fitt berga. ska ju till tompas på MASKERAD men då får man höra att ingen jävel typ är utklädd och de som var det har bytt om? hur jävla tråkig är man inte då. så ja jag & thess drar dit utklädda och trackar alla fjollor :D haha. och vi är målvakt och fotbollsspelare.. sjukt jävla najs. halloween är förfan bara en gång om året så palla va tooooooooooooorrrr..........:D nu kör vi iaf .. tillskillnad från er andra..


bara för du & jag är så jävla sköna.


ciaaaaaaaaaaaao.

Esset


spooky

löööööördag, hallowen.. har varit ute och gått bus eller godis med maria & rasmus. riktigt mysigt. fick en massa godis.. alla gav sjukt mycket :O hela påsar och grejer.. haha så var det inte när jag var liten.. :/ .men men lite nostalgi sådär. hade klätt ut mig till ett spöke/döden? haha bild lär ju komma på fb oavsett om jag vill det eller ej.
nu är jag hemma hos thess och vi ska snart på släktmiddag.. myyspys.. sen blir det äggkastning och möjligen utgång? något bra väntar iaf. det känner jag på mig (y).
 
ajjaaaaa passa er för oss ikväll då annars kanske ni får ett ägg i huvet :D

Bye


Grattis Grattis

lovet har gått fort och jag har som vanligt inte hunnit med något jag hade tänkt.Idag fyller min pojkvän år och nyss var hans mamma och syster här och sjöng för honom.. hade egentligen lovat honom frukost på sängen men jag sov lite längre än honom som alltid.men jag ska iaf laga middag till honom ikväll.så ska väl ta mig ner till ika och handla lite gott.blir nog bra.

Och än en gång, Grattis på 19-årsdagen älskling!




Bye / s

Ikea

Gud vad skönt det var att vakna upp imorse efter att ha sovit ut riktigt ordentligt och utan att vara bakfull.Igår var jag & Robin i stan och kollade runt. köpte två tröjor.en kofta och en paljettgrej.Robin hittade ingenting men vi köpte ett spel. Sen mötte vi upp Johanna och gick och åt kinamat.sen åkte vi hem och spelade lite och sen kollade vi film och sooov. verkligen skönt med hemmakväll för en gångs skull. Ska vara hemma ikväll också.kände att jag kunde behöva en vit helg.

Så snart ska jag, Robin & Johanna åka till Ikea och kolla på lite saker till hemmet.blir nog super tror jag!

SE YA LATER



s

helt slut

Kom precis hem,är helt slut. har haft kunpass hela dagen och jag fick stanna kvar en halvtimme extra för jag inte var klar med min kund.. lite smått drygt..hann iaf förbi kicks och köpte min underbara hårinpackning från aussie som verkligen är bäst! tack fia för tipset om den har verkligen blivit helt beroende. köpte även schampo för brunt hår eftersom min färg brukar försvinna rätt snabbt..oavsett om det är toning eller färg.

Nu ska jag & robin laga mat och sen ikväll ska jag nog ut och gå med Thessi.gjorde det igår oxå,skippade solningen.känner mig lite duktig för en gångs skull :)

Världens bästa hårinpackning



Brunett,så hett.

Har ju glömt att visa min nya hårfärg,snyggt va?



HEMMA

ÅH vad skönt att vara hemma efter en låång dag i skolan. har även varit & handlat på ica med robin..

känns som allt börjar bli lite lättare nu, blev klar med min första uppsättning och började jobba lite med svenskan.. men sen så var ju thess i skolan också.. och ja.. jag och thess tillsammans kan gå lite till överdrift om man säger så,hahha :D har sprungit runt och frågat alla om de är bögen i buren? och om de säger nej skriker man BÖGEN ÄR LÖS.. haha som när man var liten ni vet? och sen hade vi potatiskrig.. haha kastade lite potatis på pernilla..men det får iaf dagarna att gå snabbare.


Ikväll blir det myyysmiddag med pojken min och sen kanske en tur till solariet.. har ju blivit brunett igen och då ser man väldigt blek ut faktiskt jämfört med innan..


Ciao /s



Täby & sminkkurs

har haft fullt upp så har inte hunnit skriva.. i fredags blev det först pilot & sedan förbi Royal garden en snabbis innan hemgång..mådde absolut inte bra.. fick jätteont i halsen och hade jätte vårt för att andas.. sen efter den kvällen blev jag ju såklart sjuk(weeeeeeeeeeeeeeeei)så då har jag legat nerbäddad i sängen tills igår då jag var tvungen att åka in till täby med maria för att köpa lite presenter till folk..min pojkvän och sådär.. Sen var jag påväg hem och hade handlat och allt.ja då ringer min Mamma och säger att vi ska på någon smink & hudvårdskurss med Cecilia Lidén, som är en av Sveriges mest meriterade och duktigaste make up artister.Så då var det bara att hoppa in i bilen. Det var kul att lyssna på Cecilia & hon är väldigt duktig på det hon gör.. däremot kändes det som vi mest gck igenom grunderna som iaf jag redan kan. men det var intressant ändå att lyssna på hur hon brukar sminka folk inför filmer och hur man ska göra när man säljer smink osv.. Så nu ska iaf jag beställa hem lite smink och prova..Cecilia använder märket ARTISTRY som är väldigt bra.
men men nog om det, måste skynda mig till skolan, ;)


Cecilia kör även mc och visste ni att hon är stuntkvinna i filmen män som hatar kvinnor
as ballt ju ! :D


Hörs efter skolan då snyggingar

oj då

Som vanligt när det gäller mig så blev det inte som jag hade tänkt mig igår.. började dricka med Thessan istället.. Hade as kul här hemma iaf.. men sen drog vi till orre där alla var aaaaaaaaaaaas torra... haha... så då drog vi hem och "festade" vidare här.haha.. vet inte riktigt om det var värt att dricka men men.. ikväll ska jag nog hem till Bella och föra med brudarna och sedan köra på en utgång i stan.antagligen Pilot.. kan säkert bli kul!

Nu ska jag och Robin äta pizza :D


SE YA


Brothertude <3


Muttan & Marran tonight

Har inte skrivit på hela veckan pga plugg mm.. har blivit sjuk igen..

Så ikväll blir det filmkväll med Emelie & Maria, länge sedan vi tre gjorde något tillsammans så det blir nog mys.. har laddat upp med cola,chips & glass..

Jag & Maria, Valborg

Jag & Emelie,väldigt gammal bild!


Saturday

 








hemgång

Kom nyss hem från riala där vi har firat berran..helt ok.. orkar inte gå in på detaljer men jag äger på karaoke.. haha tror jag ja.. nu sitter jag här och äter ravioli och väntar på att pojken min ska komma hem.. hatar att sova själv,hihi (a)..



hörs imorgon, s

Berra

Ikväll firade vi den här lilla skitungen som blev hela...17ÅR!


CHANGES

Då & Nu

 


alltid sophia...

Ja igår var jag ju med Engan som jag nämde i förra inlägget(haha)vi satt först här hemma och drack "lite" vin..Blev även lite nudlar till middag som alltid när jag är med fia.den tjejen är ju tokig i sådan mat,haha. men det var gott.behövdes iaf! sedan drog vi oss till majk där det var helt okej.. jag var bara lite för onykter kände jag.. men annars så.Sen skulle några dra vidare till sportan så jag gick med, haha men sen slutade det med att alla gick hem(?). så då gick jag dit själv och mötte min pojkvän och gick till statoil för att möta engan och köpa chips. men då svarar inte männskan på mobilen!! så jävla smart så jag ringer och ringer men hon svarar aldrig..först blev jag lite orolig men sen kom jag på att hon säkert sover med någon snygging..haha..men sen imorse blev jag ännu mera orolig så jag ringde henne..(vid klockan 8). och då svarar hon as pigg och säger att hon var vid någon jävla station och hade sovit där med massa konstiga människor..började få lite smått panik men då börjar hon såklart skratta och bah: jag sov hos majk.haha.. så det var skönt att veta att hon lever iaf..
har inga bilder från kvällen men majk lär ju lägga upp snart(förhoppningsvis inte)




nu ska jag sova vidare, ciao


Let's go

Ikväll kööör vi!


KUUUUUUUUUUL

Bra att jag alltid kommer försent till skolan,jag borde fan inte gå i skolan... och pågrund av massa onödigt jävla tjaffs...palllaaaaaaaar inte

pappa är bäst

tycker han iallfall ;)

Friday night

lite efter men har inte orkat skriva som vanligt.

 


RSS 2.0