trött tjej

Hellu bloggish! hahha. usch vad pinsamt att skriva så. Idag är det torsdag och jag har varit ledig. blev lunch hos min älskade mormor,lite plugg och sen middag med mitt hjärta framför halv åtta hos mig. Har även hunnit fixa mig själv lite med hårinpackning,ansiktsmask medmera. så nu är jag snygg kan dock inte gå och sova än för mitt hår är blött och då kommer det se förjävligt ut imorgon.nej nu slutar jag skriva innan jag spårar här så trött som jag är.. natttii

smart vänner

Ligger & myser i soffan med mina bäbisar.Vill att älskling ska komma hem nu,nu,nu. Han ska ha anställningsmöte och jag hoppas det går bra, det gör det nog absolut såduktig som han är. och så vill jag att Maria slutar jobba så vi kan träna.

Dumma människor de där två förresten, båda vet att jag inte har pengar på mobilen och inte kan svara på sms ändå skickar de sms. bradär!


Bild från nyår, ser ut som skit idag.


söndagsmys

Jag har haft världens mysigaste söndag med mitt hjärta. blev god mat, pesto kyckling med pasta och mozarella sallad. och självklart solsidan!

OM jag längtar tills vi reser till Egypten, två veckor bara du & Jag!

Helt underbara

Veckan har bestått av plugg & träning. Idag har jag myst med älskling och missarna. Kollat nya tv11 på the bachelor och sen något program om plastikoperationer. Sånt är så kul tycker jag! sjukt äckligt bara vissa saker de gör som när de skärde upp pannan på någon.vidrigt. Nu ska jag sova och imorgon är jag ledig!


Nu är jag officielt en kattnörd. men de är ju så himla söta!


Måndag

Dagens +
Fikat med vänner och gymmat.

Dagens-
står inför ett jättesvårt val..

Säsong 2


Äntligen något som lyser upp söndagskvällarna


Första inlägget 2011

Andra passet på gymmet för iår avklarat och andra vita helgen nu! Duktiga jag,mohhahhhaa.


RSS 2.0