torsdag

GAAH, vad jag är dålig på att skriva. skyller på att det varit en fullspäckad vecka med bland annat skola,sko letande,plugg och att vandra runt i en hage(?) fråga inte ens. men det har helt enkelt hänt mycket saker.Idag var det kundpass som det är varje torsdag. hade en jätte trevlig kund som jag färgade håret på och klippte.

Imorgon är det valborg,tjoho. första året jag inte planerat ett skit. får se hur det går. jag börjar här hemma iaf, så får man se vilka som jag får med mig. Nu ska jag försöka sussa.

Me&fakka, förra valborg


do you remember

Gårdagen var sådär, idag lyckas vi bättre.snart kommer fakka hit då blir det öl på balkongen.pratade nyss med sophia(kändis) om något gammalt ragg till henne med något konstigt namn.ingen av oss kommer ihåg men robin insisterade på att det var så! konstigt. måste styra en date snart så vi kan lösa mysteriumet. gillar ni bilden?om ni gör. Sophia 16år & sandra 17år(samma dag) det var tider det. haha det blev bråk den kvällen mellan oss och alla andra fick gå emellan.men blev sedan sura när jag och fia sprang iväg hand i hand skrattandes. sedan hittade vi lite väktare. kulkul. resten är svart. en vanlig härlig dag som det var när man var yngre. så kör vi ikväll, aight fakka?


Äntligen Fredag

hallå snyggingar! idag är det sista dagen på praktiken. vilket är lite tråkigt för jag trivs verkligen där. men vem vet,kanske blir där igen i 3an. idag kommer Maria förbi igen, klippte henne igår. vi ska beställa extensions åt henne och sen ska jag sätta i det någon helg.kommer bli grymt snyggt tror jag! sen blir det lunch med henne och sen kommer mamma och klipper sig så det här blir nog en bra dag då det händer mycket,vilket jag gillar.men ska börja springa nu, skriver mer om vad jag ska göra ikväll sen annars blir det här lite väl långt!

Jag&Maria


18:26

Mina vänner är på skiva, jag tar praktiken före så hoppar den. Nu är den stora frågan bara, gå och träna elelr stanna hemma och äta choklad? lutar åt det senare alternativet. idag är jag trött

HAHA typ så kan det se ut ikväll då


gone

Hola, ska snart springa iväg till praktiken. Idag kommer bror min förbi och klipper sig. Jag har dock ett problem,mitt kilippset? någon som vet vart det är?




kanske det

Funderar på att hoppa av skolan och typ flytta till thailand eller något. vore jävligt skönt.jag menar vad fan ska man med en utbildning till egentligen när man bara mår dåligt över att försöka få en! idiotiskt


Tråk

Fortfarande sjuk, måste försöka ta mig ner till centrum och köpa frukost. är jätte hungrig men har nästan ingenting hemma. kanske kan fixa ihop något så går jag ner och köper lunch sen istället.Siktar på att bli frisk tills imorgon!! idag ska jag iaf försöka plugga lite då jag har lite att göra som dumma jag inte gjorde på lovet. Har iallfall börjat med loggboken trots att jag inte varit på praktiken en enda dag än så länge. Men har varit där förut så försöker skriva vad jag kommer ihåg så får jag försöka ta mig dit imorgon och kolla om de ändrat något och sådära. SHIT vad tråkig jag är som skriver om mina arbeten i skolan. men men. det är helt enkelt det jag gör just nu!

Har hört att det ska snöa imorgon, KUL att jag har varit hemma när det har varit fint väder så kommer det bli sämst nu när jag börjar bli frisk. INTE OKEJ


Tillägnat thess karjanma


Att inte ha något liv

Flintkalle


Det är kul med listor

Såhär kul har jag idag, listan tagen av Johanna!

1. Hur gammal är du om fem år?
24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen hitills

3. Hur lång är du?
160 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Legally blonde,igår

5. Vem ringde du senast?
Robin

6. Vem ringde dig senast?
Robin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej igen..Ni som har labbar kvar i naturkunskap finns tillfälle 26 april 1a måndagen när ni är tillbaks.står mer på schoolsodu.Kram Vickan. (haha från min lärare)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
iförrgår tror jag

11. Vilken ögonfärg har du?
GRÖNA(intye bruna,som alla tror)

12. När vaknade du i dag?
Halv nio,tvungen att ringa praktiken.

13. Vilken är din favoritjulsång?
All I want for christmas

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma bäst

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sophias ruckel,haha skämt å sido

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då är jag väl kung i något coolt land

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Allt typ,haha.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Något dumt skämt säkert.

19. Hur stor är din säng?

vet inte men tillräckligt.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
MED!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Många,men alla är äckliga

23. Hur många landskap har du bott i?
ett tror jag

24. Vilka städer har du bott i?
Stocholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor

26. Är du social?
Om jag vill,oftast

27. Vilken är din favoritglass?
vanilj

28. Vilken är din favoritefterrätt?
allt gott

29. Tycker du om kinamat?
Det är det bästa jag vet

30. Tycker du om kaffe?
Ja det gör jag

31. Vad dricker du till frukost?
Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast innerst men ibland snor robin den platsen,dumma

33. Kan du spela poker?
nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Med rätt person,absolut

35. Är du en beroendemänniska?
Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej men har träffat massa på fyllan.

37. Vill du ha barn?
vet inte.

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder,utseende,resor,pojkvän

42. Äger du dyrbara smycken?
självklart

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Gossip girl,DH, och mycket mer.

44. Kan du rulla med tungan?
vet inte :p

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Måste vara alla mina vänner.särkilt marra.hahha

46. Sover du med gosedjur?
Ibland min nalle som jag fått av robin

47. Vad har du för ringsignal?
sony ericsson,tråkiga jag

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nja, mamma kanske har

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mina naglar

50. Flirtar du mycket?
Absolut

51. Kan du byta olja på bilen?
haha aldrig försökt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Innan jag dör

54. Läser du dagstidningen?
nej,kollar nyheter på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej,men gjorde det på frida när jag var yngre.

56. Dansar du i bilen?
oftast inte

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
105,9

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vet ej

59. När var du i kyrkan senast?
min lillebrors dop tror jag, fyra år sen.haha

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
vet vilka det inte var

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en natt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Robin gör alltid speciella saker för mig,bästa pojkvännen som finns

63. Vad lyssnar du på just nu?
tagenterna

64. Har du varit med i tidningen?
JA,när jag föddes med mera.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
det beror på vad som klassas som konstigt.kan tänka mig att det var med emelie iaf.

66. Vem såg dig naken senast?
Robin där med

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa

68. Hur imponerar man på dig?
Charm,ett dåligt skämt.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Robin oftast,men om jag är arg på robin ringer jag thess

70. Har du någon piercing?
I naveln

71. Din största vinst?
100kr på bingolotto!

72. Civilstånd?
Världens bästa

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, bloggar,sharksonheels.blogg.se haha

74. Är du fåfäng?
hihi kanske

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ångra aldrig det du gjort,bara det du inte gjort.dock ångrar jag vissa saker.

76. Hur gammal är din pappa?
vet inte. 40 någonting:p förlåt pappa

77. Vilket är ditt drömjobb?
Kung

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Miljoner saker

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katt,möss

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är jätte mörkrädd,sällskapsjuk,men de vet de nog,

81. Svär du ofta?
tyvär ja.

82. Sverige när det är som bäst?

sommar,med de bästa!

83. Kan du åka slalom?
haha nej.

84. Vad har du ätit i dag?
pasta med ost&skinsås och choklad.

85. Vad har du för utbildning?
om ett år,frisör

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Jadu. mina ögon kanske

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Min näsa

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är en väldigt ärlig person och ställer upp för mina vänner till 10000.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Min dåliga humor, mitt temperament.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
kommer inte på någon nu.

91. Saknar du något?
Jag saknar min pappa,önskar han bodde närmare mig.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Absolut!!

93. Vad gör dig ledsen?
folk som sviker.

94. Vad gör dig glad?
Min familj,mina vänner och Robin

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej.men snart så ;) haha skojja

96. Vad ska du göra i helgen?
inget planerat.blir jag frisk vill jag grilla med brudarna.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha säger bara pistolen(inte riktig),tekniska.

98. Vad har du för laster?
alkohol

99. Vem är din förebild?
Mamma,pappa och mina vänner.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
kolla film och terra sophia och thess på msn.



Rastlös kanske

Har precis kollat på senaste Gossip girl avsnittet och ätit pasta med ost&skinksås+lite choklad. så nu känner mig lite lite piggare. Har gjort rätt bra saker idag. eller iallfall en, och det är att jag har städat köket. blev dock lite deppig när jag ringer älskling så pratar vi lite. ville inte först säga att jag städat köket för det är ju roligare om det blir en överaskning men då börjar han gnälla om att jag måste städa. så då säger jag att jag har förfan städat köket.men nej det duger inte för han utan jag måste tydligen plocka undan mina kläder. så nu blev jag sjukt otaggad på det! haha som ni märker kommer jag antagligen aldrig växa ur trotsåldern och det värsta jag vet är att göra som jag blir tillsagd! HAH!ojoj nu kom jag på vem som är framme nu igen? mitt rastlösa cp-jag! nu måste jag terra folk på msn och göra något galet så jag blir lugn igen. toodiluu sålänge suckers.


Jag är bäst


Bättre

Blev ingen mer uppdatering igår men somnade framför tv'n. Tisdag är ju tv-tisdag som ni vet! Jag är fortfarande sjuk,inte så otippat kanske så blir hemma idag också.dock mår jag lite bättre idag så förhoppningsvis blir det någon sväng till salongen denna vecka.

Later


trying

Nu håller jag på att göra ett tappert försök att rycka upp mig själv,har precis duschat och rakat benen,inpackning osv. och nu sitter jag med färg på ögonbrynen. sen ska jag noppa dem så kanske jag blir frisk,haha kanske inte men iaf känner mig lite fräschare.Dagen har bestått av data,data och data. har läst alla bloggar som finns och kollat legally blonde(min favourite film som yngre)och försökt tagga till dock utan framgång.Är sjukt hungrig också.orkar inte laga mat just nu så får vänta tills älskling kommer hem från jobbet.GAAH.jag skulle aldrig klara av att vara hemmafru .blir ju galen på att vara hemma själv hela dagarna.


O-LYCKLIG


Ja jag är fortfarande sjuk,tror till och med att det har blivit värre. känns förjävla tråkigt! igår kom mamma hit och tog hand om mig lite,hade med sig mat,tidning och en blomma.så söt!allt för att pigga upp mig.men idag lär hon ju inte titta förbi så då blir det väl ingen mat för min del.har ingen ork till det överhuvudtaget. aja ska sluta klaga om att jag är sjuk,börjar låta som kändis-fia och det är ju inte direkt något positivt.

Nu blir det lite film och kanske kanske frukost,om jag orkar!



STILL SICK

Fortfarande sjuk,vilket inte är så otippat med tanke på att doktorn sa att jag skulle bli hemma i några dagar men ändå trist att missa första dagen på praktiken.ringde dit nyss iallfall! så nu kan jag somna om igen.måste nog få i mig lite medicin först för nu hostar jag så jag knappt kan andas.



Försöker pigga upp mig själv med de här snygga bilderna på mig och bästavän,inte okej säger jag bara!

Gossip girl

Var som sagt hos doktorn idag,fick reda på att jag har något virus. Så det blir soffan för mig i ca 2 dagar eller mer.smittorisken är tydligen stor.ajja orkar inte skriva i detta tillstånd,hehe ska lägga mig i sängen med glass och kolla lite gossip girl. dregla lite. jag är inte den som faller för kändiskillar sådära.men chuck.åh min chuck.haha skämt å sido men snygg är han.dock tar han ju inte min pojkvän.men han är ju svårslagen.

mitt frikort,nej nu skojar jag älskling.


SJUK

Sjuk,praktiken börjar imorgon,ska till doktorn(vilket jag avskyr),andningsproblem,utmattad.SÅ är det jag känner idag och det är så det är idag.skönt att baby är hemma och kan köra mig dit iallafall och förhoppningsvis hålla mig sällskap.man får ju alltid vänta i hundra år på ens tur trots att man bokat.



RSS 2.0