Yes

Imorgon drar vi.. till danmark !! ska bli så jävla kul,skriver om det när jag kommer hem . puss

Nu vet jag iallafall hur mycket

Ikväll blir det hem till en kompis och kröka? eller inte kröka ? jag försöker ju hålla mig nykter. men känner mig så osocial o tråkig. sjukt egentligen att man har ett sådan förhållande till alkohol. men det är väldigt socialt faktiskt. och det är inte kul att vara den enda nyktra. säger inte att jag är tråkig nykter . men man har ju kul åt allting när man är full. gud läste det jag skrev. jag börjar fan bli alkolist. but i dont care. eller jo. haha . jag är lite konstig. som om ingen redan hade märkt det .


kvällens outfit . ett blommigt linne från gina ( egentligen sophias )
svarta shorts (dr.denim.) haha. jag är jätte dålig på att lägga in bilder jag vet .. ska bli bättre.

nu ska jag äta . Grattis till min styvfar som fyller år idag ! haha.

bara en stund

har kännt mig ovanligt deppig på sista tiden . så har inte skrivit så mycket här.plus att jag varit full den senaste tiden för den delen oxå.båda två sakerna ska få ett slut. ska ta tag i allting nu. och jag ska göra det nykter. har ingen egentlig anledning till att må så här dåligt men det är väl massa som har blivit för mycket helt enkelt. kommer nog inte skriva så ofta iaf. vi ses . puss

Måndags mys

Hej Hej , igår grillade vi nere vid stranden , jag , Sophia,maria och emelie. det var jätte mysigt. vi badade oxå i havet. och det var faktiskt ganska varmt. eller nja det blev kallt efter ett tag..

Ikväll kommer tjejorna hem till mig och då ska vi bada lite i min pool. kankse kollar på någon bra film oxå..
Nu ska jag ta en dusch och testa min nya hårinpackning.




Någon som testat ? mamma sa iaf att det var helt okej.

skriver kanske senare ikväll, haha man vet aldrig med mig. ha det bra . puss på er

Hallå bloggen

Är helt jävla seg idag . var uppe sent och kollade sex and the city. och så blev jag väckt tidigt av min lillebror. den lilla galningen. nu väntar jag på att något ska hända som vanligt.


Men du behöver ju inte

Sophia var här igår, vi kollade på en riktigt kass film och så skrev hon i min kompisbok. haha bibeln. där de frågor man alltid velat fråga men aldrig vågat fråga. nja kanske inte riktigt stämmer .

har nog frågat sophia det mesta. de flesta jag känenr förresten. jag är expert på att fråga olämpliga , konstiga frågor. undra om man kan jobba som det ? eller åtminstonde få pris för att kunna det. kanske inte. jag vill verkligen vara bra på något . riktigt jävla bra på något. typ en sport eller att sjunga . vad fan som helst. känns inte som jag är speciellt bra på något . inget vettigt iaf . som man kan tjäna pengar på. fast det är ju inte huvudsaken. men det skulle underlätta en hel del. börjar bli nervös inför gymnasiet. hoppas fortfarande på att komma in . men TÄNK OM .. jag inte gör det . vad fan ska jag göra då. Ingen lust med handel iallafall.

får se hur allt blir. men just nu är det jobbigt. kan inte vara mig själv riktigt. är bara nervös. orolig. och allmänt jäkla beroende av att ha folk hos mig hela tiden. annars tänker jag för mycket och det är då allt blir jobbigt. har inte kunnat somna en tidig natt på hur länge som helst. kanske för det är sommar . kanske inte. tror på det senare.


WOHO

Snart Kommer Linda, Tanya & Julia hem till mig ! ska bli as kul att träffa dom. oc så ska de få se hur jag bor. fast julia och linda har varit här tidigare . men det var jättelänge sen och vi har gjort om en hel del. nu måste jag bara städa lite . ser förjävligt ut här hemma. ;p

Sick of crying, tired of trying, yeah Im smiling, but inside Im dying..


vad gillar du för musik ?

För någon helg sen var det en kille som frågade mig om vad jag har för musiksmak. jag mumlade tyst någonting och gick iväg. vad fan har jag för musiksmak ? jag gillar så otroligt blandat att det nog inte finns något namn för det. jag gillar liksom ingen speciell stil eller speciel artist utan låtarna i sig.

men däremot så lyssnar jag på vissa radikanaler där jag tycker dem spelar bra musik . och så blir jag sjukt taggad av gammal musik som alla kan sjunga med till.. sånna där riktigt härliga , sköna klassiker.

men det är fan svårt altso. nästa gång ska jag nog försöka prata om det iaf . har ma ett samtalsämne som räcker hela kvällen. haha :P

har shoppat idag igen . jag ska lägga in bilder. måste bara hitta den där jäkla sladden.som sagt.
nu blir det mat sen ut ..hoppas jag..

I'm happy again

Shopping löser verkligen alla problem, iaf mina problem !har varit & shoppat med mamsen i stan / solna. haha åkt runt som galningar och fixat allt möjligt som vi skulle göra idag. hittade ett jätte jätte fint set till sängen som jag bara måste ha ! lite dyrt bara .. ska börja spara. lever ju på studiebidraget och nu på sommaren så får man ju inte ens något sådant. men ska jobba lite i slutet av sommarn. två dagar i veckan på en bilverkstad. haha jag ska tvätta bildelar. trodde ni inte om mig va :D haha.


lägger kanske in lite bilder på vad jag köpt sen, beror på om jag hittar sladden till kameran. de där jävlarna har verkligen förmågan att försvinna hela tiden. vi hörs, puss

Mitt nya beroende


Är bara nere vid datorn en snabbis. Kollar på sex and the city. känner mig rastlös på något sätt. men för trött för att hitta på något plus att det är söndag. Längesen en dag gick såhär segt. har druckit en jävla massa jordgubbs smoothie liknade grej som jag har lärt mig av frida. sjukt gott. nu ska jag kolla sex and the city lite till.lär ju somna. skriver kanske imorgon. Godnatt !


Vill bara att du ska visa att du bryr dig. lite mer än vad du gör.


Söndag

Tjoho !
Har varit ute hela dagen och målat staketet. så jävla jobbigt. vi har inte lite staket heller utan hur mycket som helst runt hela vår jävla enorma veranda. men nu är jag iaf klar ( med det jag ska göra idag iaf ) . så jag tog mig tid och gick ner hit till datan. Väntar på attt mamma ska åka och köpa thaimat. är sjukt hungrig.

Igår var jag med några tjejer och drack lite. sen drog vi hem till en kompis. råkade bli lite sent bara för vi var inte där så länge. fick iaf sjuss hem ! tack för det vännen.

sen i fredags var jag med några andra roliga tjejer och drack då med. alkolist varning på mig. nejrå är bara helg en gång i veckan. plus onsdagar ibland. Måste byta livstil snart känner jag.men jag har haft kul iaf.

värsta som hände i helgen var att min bästa vän SOPHIA anklagade mig för att ha snott hennes vin. men vi löste det sen . haha.


Det var inte igår

Nu var det jätte jätte längesen jag skrev här. Har haft fullt upp med massa roliga sommarupptåg. (kanske inte ) men jag har iaf varit på mitt landställe med Sophia. vilket var riktigt jävla underbart ! perfekt väder nästan varje dag, varmt i vattnet och så har jag blivit jätte brun. woho..till och med Sophia har blivit brun. vilket var jävligt otippat eftersom hon alltid brukar vara vit som ett spöker eller något. mjölk typ..

Igår var jag med frida och kollade Sex And The City . och ikväll blir det supa !! haha eller vi ska dricka vin och chilla. några tjejer bara. men det kommer nog bli riktigt lyckat hoppas jag. kanske blir fest lite senare om vi känner fört.

Nu ska jag kanske sola lite , om jag orkar . tycker det är så jävla tråkigt. borde kanske ringa någon som får komma och hålla mig sällskap.
 

RSS 2.0