Orkar inte

Var ett tag sen jag skrev(aldrig hänt förr va,haha) men har haft så mycket att göra typ.. just nu är jag arg eller rättare sagt frustrerad som fan.. förstår mig verkligen inte på vissa personer.att de aldrig lär sig. var nyss på Core. en slags träningstyp för mage & rygg. FYFAN, vad jobbigt.. men skönt efteråt.. ska nog börja gå på det med min kära vän Sophia. jag försöker plugga men det går fan inge bra. har bara en sak i mitt huvud .. Kul att min lärare har börjat oroa sig för mig . för jag tydligen ser så nere ut nuförtiden att jag inte angagerar mig eller något sånt. kanske mår jag inge bra. vafan vet jag .

Helgen lär bli lyckad, Olle fyller år. så vi ska fira henne. kan inte avslöja för mycket här nu om hon nu skulle läsa det här. nu ska jag väl återgå till pluggandet eller sova. är för irriterad för att göra någonting. ledsen vänner för det här deprimerande inlägget. men alla har sina dåliga dagar.

RSS 2.0