sommar planer

Idag har jag kollat lite på resor och stuga till gotland, är så sjukt taggad inför sommaren.
skönt att få jullov nu när man är så himla skoltrött. ska fira julen med släkten på landet. ska väl inte direkt bli kul , men har inte träffat dem på länge, och så kan det ju bli skönt att komma bort lite & bara ta det lungt ! måste köpa julklappar oxå. är lite sen iår. men har inte så många att köpa till som tur är. haha.

Imorgon ska jag iallfall hitta på något med tjejerna. Hoppas på något kul.
men nu har jag inte något mer att skriva om , ha det bra !

lite listor ..


Hur svarar du i hemtelefonen?
Sandra!
Hur svarar du i mobiltelefonen?
hallå ja , eller bara sandra om jag inte vet vem det är.
Ringer det mycket till dig?
nja beror på . vissa dagar.
Ringer du mycket?
Jaaa
Vem ringde du senast?
Emma
Hur mycket pengar har du?
900
Senast kramat och när?
Frida, när vi träffades idag !
Antal timmar sömn inatt?
inte många
Sov du ensam?
ja.
Vem sov du hos senast?
hos Robin
Vem sov hos dig senast?
kommer inte ihåg .
Vem vet mest om dig?
Frida & Linda
Vem vet du mest om?
dem flesta av mina vänner vet jag det mesta om.
Vad ser du fram emot?
SOMMAR
Vad vill du ha just nu?
Sommar
Vem hånar du?
anonym
Vem längtar du mest efter?
Pappa
Vem vill du helst slippa?
det är några stycken
Vem stör du dig på?
alldeles för många.
Vem vill du sova bredvid inatt?
min pojkvän
Vilken buss åker du oftast?
622
Vilken årstid är det nu?
Vinter
Anser du dig själv snygg?
ja, ser väl helt okej ut.
Har du varit kär?
ja
Är du kär nu?
ja
Är du en bra partner?
oftast
Har någon varit otrogen mot dig?
ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Ja, tyvär.
Har du varit otrogen?
ja
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? 
bli uppraggad.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, varje dag :)
Vad åt du senast?
Choklad
Är du polare med grannarna?
polare & polare, vi hälsar.
Har du varit på ett party?
Ja..
Har du varit utomlands?
En gång, spanien,
Var är dina syskon just nu?
Hemma.
Vilken tid gick du upp imorse?
för sent,missade tåget.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov
Vad är det första du gör på morgonen?
Duschar
Vad ska du göra efter det här?
gå hem snart , antar jag.
Vad heter dina husdjur? 
har inga .
Har du körkort?
Nej , tyvär inte .
Favoritgodis?
Det mesta.
Morgon- eller nattmänniska? 
Natt
Sparare eller slösare?
SLÖSARE
Har du några homosexuella vänner?
 ja , det har jag.
Bio eller promenad?
promenad
Är du kittlig?
 ja!
Rädd för insekter?
om jag är.
Anser du att du är stark?
jämfört med sophia är jag ganska stark :P

Försöker igen..

nytt försök, hoppas det går bättre den här gången.


RSS 2.0