Min helg

Helgen har bestått av lugna middagar. Fredags hos Maria för att fira Emelie, Lördags i norrtälje som sagt och i söndags var min familj här hemma och åt. Har varit en lugn helg vilket jag verkligen behövt. Idag är det måndag och blir nog hemma idag då jag inte mår så bra tyvärr.


Alvin

Oj glömde skriva vad jag fick i 20-års present. det var en katt! Alvin heter han och är världens finaste. Fast just nu är han arg på mig för att jag har badat honom. stackarn. Nu ska jag sminka mig,packa och börja åka mot Norrtälje.Blir middag där ikväll!

Bye

Grattis till mig typ

idag fyller jag år.. typ.. haha nej men ska få min present i förskott av Robin idag för det var tydligen bättre läge, kill me. hatar överaskningar som jag vet om att jag ska få. tänk om jag inte blir glad. fuck.. måste öva på att låtsats bli glad i spegeln.


Jag lovade att vara glad men jag kan inte längre le.


Måndag

Idag har jag haft prov,kundpass och efter det simmat 50 längder. inte dåligt! nu blir det senaste avsnittet av Gossipgirl och sen sova. Natti

mys

ÅH, jag älskar sånna här lördagar man bara kan ligga i soffan och chilla framför IDOL maraton. haha inte bara idol kan ju vara andra program också men nu är det iaf det som gäller. sen blir det matte plugg och fika med brorsan.

HELGEN HITILLS

Allt som hänt denna vecka har varit plugg,plugg och ännu mera plugg! Igår blev det dock middag på oxenstiernas med Älskling,Tim och Isabel. Riktigt trevligt och kvällen avslutades med lite kortspel och drinkar på balkongen.

Nu är det lördag och den har börjat jätte bra. älskling lagade ägg och bacon till frukost och så kom mina brorsor på besök och åt med oss. nu har den ena åkt hem till sin pappa men den andra är kvar och spelar data,kul kille.


Jag och Isabel för några helger sedan.


RSS 2.0