måste bara

BAAAAAAAAJS vad trött jag är på vissa människor. ska inte klaga men ni borde skämmas!

men jag älskar min pojkvän iaf!!!! ni andra kan typ skjuta er själva eller något!(inte exakt alla,vissa älskar jag,ni vet vilka ni är och vilka ni INTE är.hahha ;))


 


27 JULI

Jag börjar äntligen se lite klarare runt saker och ting igen. allt har varit upp & ner och allting har varit kaos. men nu verkar det ljusna.äntligen har jag energi nog att ordna allting. no more alkohol,snabbmat och chips. nu blir det träning,ta tag i skolan(alla jävla rester) och börja sova på nätterna igen. ett år kvar tills studenten. jag vet att jag kommer klara det, och jag kommer göra det galant! bara jag inte slutar tänka igen. sluta bry sig en sekund. för då går det bara utför.nog om det! nu ska jag försöka få liv i älskling så sällskapsjuka jag får lite sällis. godnatt babes


Bra val

Då har jag tagit bort min facebook, äntligen vågade jag! fyfan vad skönt det känns. HEJDÅ FB!


titta vad jag hittade


En bild från Grekland, någon har visst smygfotat oss.
Fyfan vad jag saknar Rhodos,vill bara tillbaka dit!


förvirrande



Har ändrat min uppfattning om vissa personer så sjukt mycket,vissa till det bättre och vissa till det sämre. Men jag känner ändå att allt är så förusägbart. Jag är så trött på den här hålan man bor i. ett år kvar i skolan sen drar jag förhoppningsvis långt härifrån. Det här året har varit ett helvete! men nu ska det fan ändras.  Idag åker iaf jag och min älskling till landet, ska bli så himla skönt att komma bort ett tag!


Minigolf

Sitter nere hos Johanna och väntar på att pasta vattnet ska börja kocka så att jag kan få i mig lite mat innan jag drar iväg. ska först till oxen och spela minigolf och dricka lite öl med brudarna och sedan vidare till tommys tokiga. Första torsdagen jag är ledig och verkligen slipper tänka på morgondagen så ikväll kör vi! tjoho.

                                                  Hittade en gammal bil på mig och maria,haha

Sjukling




Trodde jag skulle vara 100% frisk idag men inte de inte. Så här sitter jag inomhus och äter frukost som jag gjort de senaste jättevarma dagarna. Men idag måste jag hitta på något annars blir jag galen.Ska väl börja höra av mig till brudarna. men de flesa jobbar juh och det suger.


Later eller något.


13 juli

Är lite småsjuk, varit det i snart en vecka. värdelöst nu när det är så varmt och skönt ute

Snart ska jag iväg mot skärgårdsstad & klippa 2 stycken och sen blir det middag hos mamma. kanske ska iväg och bada efteråt om jag hinner. annars lär det bli ett dopp i poolen iaf.

Hjärtat


Jag älskar dig, Tack för att du är du och att du gör mig till världens lyckligaste tjej!


SKANSEN

Imorgon ska jag till skansen med mormor & lillebror, stört mysigt! nu ska jag sova, GODNATT!!


Barnvakt

GAAH, försovit mig,missat bussen dock tror jag inte det gör så mycket eftersom denna vecka är jag barnvakt åt min fyraåring till lillebror men ändå. sjukt störande.lär sova hos mina föräldrar resten av veckan så det slipper bli såhär.Nu blir det antagligen sol och bad hela dagen!MYYS

Storasyster <3 Lillebror


RSS 2.0