Uttråkad

Åh,kom hem snart då älskling! jag börjar känna mig riktigt ensam här hemma nu då jag varit det hela kvällen. Alla vännerna och pojkvännen är ute och gör roliga saker. Alla utan jag.. och fia, haha. vågar inte ens ringa henne för vem vet,hon kanske har dragit ut. jag menar är det någon som är som mig så är det väl ändå hon. som blir helt galen av att sitta inne och helt plötsligt bara drar på äventyr.men jag hoppas hon är hemma så jag inte känner mig ensam om att vara det ikväll. har fått mycket gulliga fyllesamtal iallfall. Maria ringde och spelade upp summer of 69. vilket alla mina gamla vänner vet är MIN låt, mycket minnen från skärgårdsstad med den!! sen ringde brorsan och Oscar och skrek lite! och sen ringde jag robin och då var han söt som alltid. det gjorde min kväll iallfall att höra från några av mina sötnosar!

Nu blir det att lägga sig i sängen och fortsätta kolla cougar town, se ya

"bara för att jag är en sån jävla stjärna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0