Lyckad kväll

Dagen igår började redan den riktigt bra då jag och älskling gick och köpte frukost och slog oss ner vid kanalen innan skolan så jävlans mysigt. Sen blev det skola+praktik. Efter det mötte jag upp Marrafakka och så satte vi oss på cocobar och åt och tog en öl(jag iaf,då maria kör vit månad) sen blev det hem till Celine och fortsätta föra med dem vilket var jätte trevlig och verkligen kul att träffa Celine då det var ett tag sen. Men kvällen slutade inte där utan vi cyklade vidare till Tommys där vi dansade och hade det bra resten av kvällen.


kommer bilder sen då det är Maria som var fotograf igår. Nu vill jag ut i detta underbara väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0