Längtar

SOL idag igen,kan det bli bättre? Nu längtar jag bara tills juni för då jävlar händer det grejer,har redan näst intill hela juni planerat redan. Och om en månad då händer det roligaste av allt. jag längtar!! Nu måste jag bara ta tag i dte sista i skolan och det går faktiskt riktigt bra än så länge. ska ju plugga varje dag i två veckor men duktiga jag har gjort lite uppgifter i för väg så idag har jag inget plugg och inte i helgen heller förens söndag då jag ska börja plugga till natur provet. sweet!Nu tänkte jag kolla Gossip girl och vila ett tag medans jag har chansen. inte ofta det händer.hihi ikväll vill jag simma,men vi får se hur det blir med det!

Om en månad hjärtat, det kommer spåra!!



TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0