Idag mår man bra

Min valborg blev rätt lyckad till sist, träffade många söta människor både sånna man träffar ofta och sånna man träffar mer sällan. Det började hos mig och slutade på tommys iaf. Det ända jag känner att jag borde klaga på är att vissa människor är så patetiska.men så är det väl om man inte har något eget liv och egna vänner. då får man väl klaga på dem som har det riktigt jävla bra! som jag!! Men ärligt så tar jag inte åt mig. bara ni som beter er så som skämmer ut er totalt, pinsamt säger jag bara!

IKväll blir det grillning hemma hos min mami med min familj. ska bli super mysigt! har jag nämnt att jag har världens bästa familj,vänner och pojkvän eller? eh jag nämner det igen!! ni är så bra och underbara människor och ni har verkligen gjort mig till världens bästa människa.



Bjuder på lite härliga bilder också,haha


Kommentarer
Postat av: maria

haha, inte dom snyggaste bilderna;)

2010-05-01 @ 20:54:20
URL: http://mariapacoste.blogg.se/
Postat av: robin

du är världen bästa flickvän :D:D .. älskar dig meeeeeest !!!! <3

2010-05-03 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0