Luftslottet som sprängdes

Jag har ju inte hunnit se den ännu så idag blev det äntligen av, ja den var väl bra. jävligt spännande.haha Fast robin somnade så antar att han tyckte den var seg. Nu ska vi kolla blåsningen och sen blir det sova.ska upp tidigt imorgon och hämta mina lillebrorsor och åka och bada. Min yngsta bror fick det i födelsedagspresent av mig och han lät riktigt taggad i telefonen idag. så det ser jag fram emot! sen blir det nog hem till skärgårdsstad och mysa med familjen. Tänkte även träffa maria sen på kvällen!


Ajuste, kryssningen igår! det var riktigt lyckat faktiskt. Mest chill men det var trevligt ändå. träffade på en massa galna människor,haha. både nya och gamla ansikten. alltid trevligt.

HÖRS IMORGON DÅ BABES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0