weekend

Och så var det redan fredag igen,skönt! har varit på skolmöte nu igen och det gick bra! följde upp sen sist och ja det går framåt iaf!sen åkte jag och mamma till täby och shoppade lite. blev fyra tröjor för min del. och ögonbrynspenna,ögonskugga,puderborste. Sen drog jag och simmade med thessan och nu har jag ätit middag och kollat lite film. ska väl fortsätta med det hela kvällen då det blir en lugn fredag igen.riktigt skönt.

Imorgon blir det kalas klockan tolv, då bror min firar att han fyllt fyra.Så då måste jag vara pigg. lär ju vara där minst två timmar och sen vid sex ska jag på släktmiddag med Thessan.blir nog jätte trevligt.sist jag var där bjöd de på as god mat!men det tyckte inte thessi,haha. så jag har höga förväntingar,nej skojja.men det blir nog bra.hade egentligen tänkt åka till väsby sen men det blir lite sent nu så vi blir nog kvar i berga.Min snygging Denice Ander är i stockholm också.skulle verkligen vilja träffa henne men orkar inte med en utgång tror jag men får se hur det blir.

aja ska kolla two and a half men nu, vi höres imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0