SPORTAAAAN!

som vanligt när man planerar något så blir det inte så.så istället för pilot blev det sportsbar här i berga.men det var inte mindre kul för det utan vi hade as kul! nästan alla brudarna följde med och marra var as taggad! sen hände lite tråkiga saker på kvällen men annars var det hur kul som helst.träffade på en massa roliga människor jag inte träffat på länge.Så jag tycker fan det var bästa kvällen på länge!Nu ska jag snart gå ut och gå med thessi och lite sådär.vi har rätt mycket att prata om. men brudar, vad fan hände igår? jag har en liten blåtira och blåmärken över allt? hahhaha har inget minne av att jag bråka med någon så måste väl ha gått in i en vägg eller något sånt.


För mycket seriösa bilder på sista tiden. Jag i onsdags.


Kommentarer
Postat av: maria

tack så jätte mycket för en lyckad kväll, det var grymt :D<3

2010-01-10 @ 01:48:19
URL: http://mariapacoste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0