mys,mys

Den här dagen har gått segt. började som sagt dagen med att gå ner till gymmet.försökte mig på lite situps men ick jätteont i ryggen. äckelrygg! sen blev det ingen riktig promenad för min pojkvän och bror var hungirga så vi gick till willys(en omväg dock) och handlade mat.

Det blev ingen mysig middag med pojkvännen då min lillebror stannar en natt till.lagade dock en riktigt god middag till mig själv. det blev kyckling i tomat och basilika creamfraise och en stor kikärtssallad till. så det var ju lyckat! börjar närma mig kock titeln.haha.Idag slipper jag iallfall sitta vid tv'n helt själv då maria är här nu och om ett litet tag kommer Emelie.henne har man ju inte sett på ett tag,jävla solna-tattare.Så snart ska jag ut och gå igen då vi ska möta henne vid stationen.

Skriver senare,hoppas ni som klagat är nöjda med uppdateringen nu.hahaha.tycker ni får börja kommentera lite.nu när ni klagar så mycket när jag inte skriver.


Jag & maria,nej vi är inte som alla andra kanske.hahaha.

CIAO


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

GOD middagen lät :D

2010-01-05 @ 20:03:02
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

Fin blogg:D

2010-01-05 @ 20:50:43
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0