MY SATURDAY

Gissa vad jag ska göra nu? Jag ska gå och simma med Thessan. sjukt längesen man gjorde det.men det kan nog bli as mys. Så nu ska jag packa ihop mina saker och möta upp thess utanför simhallen klockan två. Har ju bslutat åka buss så ska självklart gå dit! sen rut halv fyra ska jag möta upp Sophia så ska vi gå och handla middag(antar att thess hänkar också) så ska vi börja göra oss iordning och föra lite. Tror Maria och Emelie kommer också. kommer nog bli as trevligt. för jävla sköna brudar det dära. Sen ska vi vidare hem till Celine och där tror jag det slutar inatt men vem vet?

Lyssnar på spotify och Börjar Tagga till riktigt ordentligt nu.Måste fixa mer musik tills kvällen också men det tar jag när jag kommer hem efter simningen.


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0