M & E

Nu har jag kollat paradise hotel och lite annat på tv'n/datan. OJ vad det äntligen börjar hända lite i PH. kanske ska fortsätta kolla ändå,hehe. jag blir alltid beroende av sådanna där såpor.men det är kul att kolla på folk sådära.kul att se hur folk tänker och sådära. Emelie och maria är som sagt här men antar att de ska dra hem snart.Ska försöka somna lite tidigare inatt men får se hur det går med det! ska tvinga min bror och pojkvän att sluta spela data och kolla film istället.sjukt segt annars när det inte går något på tv.Har haft en ganska seg vecka som ni märkt men det blir bättre.ska få lite fart på bloggen,hehe. Så redan imorgon har jag lite planer.men tar det då!


Nu blir det fan film(om jag får bestämma) sen sängen så vi hörs imorgon snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0