JÄTTE TRÅKIG

Sitter i soffan och kollar vänner samtidigt som jag försöker plugga lite. Läser lite om hur man gör en färganalys.verkade som tur var inte vara så mycket som jag trodde.de kommande veckorna kommer jag verkligen ha fullt upp.Har bestämt mig att jag ska ta tag i allt som jag ligger efter i. och med tanke på hur mycket jag varit borta (pågrund av en massa) så är det en hel del. Men det börjar kännas okej.igår när jag fick höra hur mycket det var trodde jag att jag skulle dö.men idag har jag fått mycket gjort. åkte till skolan tidigt för att gå på vickans lektion och bestämde att nästa torsdag ska jag ha omprov i färgteori. och sen har jag ju prov på färganalysen på måndag.plus att det blir ett antal fler timmar i skolan nu.men det får jag ta! har bestämt mig för att jag ska kämpa på tills jag står där med den vita mössan på mig! jag ska inte hoppa av som jag tänkt på väldigt mycket utan ta tag i allt och det är nu eller aldrig.

Jaja. fan vad tråkig jag är just nu. men behövde skriva av mig om det.kommer inte ha så mycket fritid framöver tyvär men sånt är livet.nu måste jag plugga vidare!



PUSS/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0