IF I LET YOU GO

Det blev en riktigt lyckad kväll igår. det började som sagt med att jag var på släktmiddag senare drog vi oss hem till thessan igen för att fixa oss och föra lite.sen kom Carro&Sophia och hämtade oss så åkte vi hem till tossman.det var riktigt trevligt och vi körde en massa kortspel och många roliga/pinsamma minnen togs upp. sen vid klockan ett rörde jag mig hemmåt till min mormor och sov.vaknade dock klockan halv sex av ett sms rån älskling min.kom på att jag saknade honom och gick hem.vilken tönt jag är, hihi!sen har vi varit vakna sen dess och fixat massa saker och handlat och sådära. och kollat vänner hela dagen. riktigt skön söndag. mår jävligt bra idag faktiskt. Jag kom nyss på att jag är bäst! nu ska vi kolla film igen!HAHA det där med film har verkligen blivit mitt nya liv.



me and my soulmate, love u bro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0