SOVA,SKOLA,ÄTA,SOVA,OSV.

Då var dewt måndag morgon och jag ska snart börja fixa mig tills skolan. är helt slut som vanligt så skulle egentligen vilja krypa ner i sängen igen och sova tills nästa helg.men det går ju inte för sig. att man aldrig får göra som man vill! Idag är det studiebesök på brandstationen som gäller. ska släcka dockor och sånt,hoppas det finns många heta brannmän att kolla på så man inte somnar, hahaha skojja robin! kollar ju bara på dig. fan vilken dålig jävla humor jag har.ska väl ta tag i den här morgonen nu. skriver efter skolan. har ju fått klagomål på att jag skriver för sällan. men vafan jag är ingen känd bloggerska direkt. skriver för att det är skönt att skriva ibland och kan vara kul att kolla tillbaka. jag får mig iallfall alltid ett gott skratt när jag läser de gamla inläggen på bloggen. ibland undrar man.

Bjuder på as snygga bilder på mig och bästaste BFAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0