SO TIRED OF THIS


Drama,hela tiden massa onödig jävla drama.
Att folk alltid ska göra det värre än vad det är, det är något jag verkligen inte förstår. eller ja okej, jag har också varit sån, NÄR JAG VAR 14,KANSKE? att folk aldrig lär sig. visst att det kan vara spännande med lite dramatik men att överdriva hela tiden för att få sitt liv att framstå som mer händelserikt. snälla hitta på något annat då, gör något spontant. vad som helst. Ibland måste man inse att alla inte vill samma saker och har olika intressen men då är det väl bara att göra det bästa av situationen. Visst jag kan erkänna att jag älskar att ställa till med en scen någon gång då och då. men gör inte det pågrund av minsta lilla. ta det när det passar in bättre isånnafall.

Nu blir det att ligga i soffan hela dagen, kör vi ikväll igen?det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0