SO FAR, SO BAD

Måndag:Skola,plugg,träning
Tisdag:Skola,plugg,träning(?)PH final,mohaha
Onsdag:Skola,Prov,plugg
Torsdag:Skola,prov,kundpass(Linda),träning
Fredag:Skolan,väsby
Lördag:20-års fest!!!!
Söndag:Sova,plugga.


Personer jag Måste träffa denna vecka: Maria pacoste(var ett tag sedan,behöver min dos av marrafakkan) & Emelie Schubert( SAKNAR den).kan bli svårt med den andra eftersom muppen mest håller till i solna.kanske kan göra ett stopp där på fredag om hon har tid! Sen såklart BFAM, men henne träffar jag varje dag. men vill fan äta middag med henne någon dag.måste boka! du vet vad jag vill äta bror.mohahha. måste även klippa bror min. det var det jag vet nu.mer kommer garanterat.men mycket plugg denna vecka också! så ska fortsätta med det nu. visste ni förresten att Sandra är en förkortninga av det grekiska namnet Alexandra.inte så otippat va?


SE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0