sleep well

Typ glad igen, känns lite bättre idag iallafall. I helgen drar jag och älskling till mitt landställe, kommer bli så grymt skönt! orkar inte med det här placet längre. Har inte festat här på länge nu och det är riktigt skönt kan jag ju tala om! får köra lite roadtrips på helgerna helt enkelt. tur att de flesta av mina vänner inte bor här. så den här helgen blir det norrtälje, antagligen nästa med iaf en dag då pillan fyller år. sen vill jag åka till gävle också och hälsa på min älskling Denice Ander.saknar verkligen den bruden.

Imorgon skulle vi egentligen måla om här hemma men år se hur det blir med det, kanske inte hinner. vi har iallafall köpt massa färg så det blir av iallfall. annars då? ja jag har färgat klart min äckliga docka och det vill ni inte ens höra om. den är dock röd nu som jag ville. men inte på rätt sätt. ska väl inte tråka ut er längre. men har det själv rätt segt då älskling ligger och snarkar här brevid.
Godnatt sweeties.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0