SATURDAY NIGHT

Fyfan vad kul jag hade igår. Det började med att jag & Thessan stressade sönder hela morgonen för att vi skulle åka till väsby. tog förfan två timmat att åka dit! längre än vanligt. sen sprang vi och köpte pizza för att sedan dra hem till Julia där vi skulle föra och fixa oss. hann dock inte så mycket eftersom att det tog så lång tid att åka dit och vi skulle ta bussen vid åtta till lokalen som eli hade hyrt. jag hade iallfall as kul och det är alltid lika trevligt att träffa alla igen. dansade exakt hela jävla kvällen. det var dock as jobbigt i början då jag hade mina as höga klackar så efter ett tag kastade jag av mig dem och körde på strumpor. riktigt chillat! haha. sen mådde vissa inte så bra så då skulle vi åka hem med bussen. och då sitter alkis thess och sjunger och pillar på mäniskan framförs hår? helt cp.. haha men det var så jävla roligt kunde inte sluta skratta. sen blev det nudlar och grease hemma hos mig. och idag är man självklart riktigt seg så jag kommer inte resa mig ur soffan mer.Så godnatt på er, imorgon är det skola som gäller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0