OM JAG MISSAR NÅGOT IKVÄLL?

Sitter här på landet och väntar på att Robin och min kusin ska bli klara med hamburgarna. kommer bli galet gott för jag är riktigt hungrig nu. Imorgon är det alla hjärtans dag och alla vet väl vad det innebär? jag som upptagen sitter dock och tänker på vad jag missar, alla brudarna kommer festa galet ikväll medans lilla jag sitter här på landet och myser med pojkvän. Inte för jag klagar för det. men jag kommer allt ihåg hur det var. sjukt kul. nu har jag dock haft pojkvän i tre år och tycker inte det är lika kul längre att vara ute sådär. kanske för att jag inte kan ragga upp mig någon hunk längre. skämt åsido men. Nästa helg blir det iallfall utgång i norrtälje faktiskt med brudarna. och helgen efter det gör vi stan osäkert. måste ta igen det här nu! Men jag vill bara säga till mina brudar att ha en underbar kväll ikväll och festa lite åt mig med! jag vet att ni egentligen vill ha det jag har,världens bästa pojkvän ;) . kan jag iallfall glädjas åt.

Nu är det matdags, tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0