LEDIG

Dagens goda gärningar: Gick en promenad med Robins mammas hund, det var dock riktigt härligt. Stannade även kvar hemma hos dem och mös med hunden och katten ett tag. så söta. Sen nu har jag pluggat ett bra tag och skrev in allt på datorn så att jag kunde skicka allt till sophia som varit sjuk. tänk att jag kan vara en så snäll vän ibland va?

Nu är jag galet sugen på att träna men ingen vill följa med mig. så jag tror jag ska gå en lång promenad. skönt att bara gå i sin egen takt med musiken på högsta i hörlurarna och bara njuta. ja det ska jag göra! sen ska jag väl laga middag också. ingen aning om vad jag ska göra. man har verkligen ingen fantasi längre nu när man bott själv ett tag. kanske robin vet något han vill ha. Ska väl plugga lite till nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0