if you just want

Gud vad den här veckan går segt. är ju faktiskt bara tisdag idag! ska snart börja röra mig mot bussen. sen blir det lunch i skolan,svenska & samhälle. Sen raka vägen hem och plugga & städa. sen blir det innebandy med marra, haha hon läste mitt förra inlägg och var på att ses på en gång! bra skit. Idag blir jag ensam till middagen också. någon som vill hålla mig sällskap? det där med att vara ensam hemma är verkligen inte min grej.vill alltid ha någon att prata med ju! jaja. sen ikväll är det också äntligen dags för finalen av PH. woooho. dock vet jag som alla andra oxå vem som vinner. KUL (y) dåligt jobbat tv6. hoppas nästa säsong blir bättre och att ni lyckas hålla det hemligt då. men kan vara kul att se än då. älskar att se folk göra bort sig i tv. kanske ska prova på det själv? Nja. det där med att vara med i en dokusåpa är inte min grej. har för mycket människor jag inte vill skämma ut!

Nu måste jag springa som vanligt!


Lite små scary bild på mig och Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0