Helt slut

Blev lite senare än vad jag hade räknat med. blev en lite längre simtur idag, för jävla skönt!
så orkar nog inte skriva om kändis fia idag men det kommer, och tro mig det vill ni inte missa!! kommer även lägga in lite bilder på mina asasAS snygga vänner. Imorgon blir det först till skolan, ska ha samhällskunskap & idrott. på idrotten ska vi åka skridskor. haha. det mina vänner är jag inte direkt proffs på om man säger så, men vi får väl se hur det går. kanske lär mig lite. sedan drar jag nog till väsby eller något. kanske blir hem till thess gamla kollega. men får se vart jag hamnar. taggar tills lördag iallafall då min lillskit blir hela 20år. det kan man ju inte missa!

jaja.. Nu ska jag ta en varma koppen & krypa ner i soffan & kolla film, sovmorgon imorgon eller iallfall till tio. galet skönt! Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0