HELGEN

Helgen då, i fredags åkte vi ju tidigt till norrtälje där pillan bjöd på tacos. riktigt gott var det! sedan tog vi bussen till stan som tog as lång tid men vi hade as kul på bussen satt och sjöng och förade och sådära. det roligaste var när thess,pillan och Olivia skulle kissa. bussen lovade att vänta men den åkte bara så jag fick springa fram och stoppa den. så de kom med iallfall men hade lite panik där. sen drog vi in på Nype och dansade. men sen fick jag och thess för oss att vi skulle till folkets(i berga) och ja då åkte vi hem helt enkelt.

Igår satt jag först här hemma med robin och jhonny och lyssnade på tompa och drack skumpa, sen drog jag vidare hem till jennifers syster och förade och såg slutet av melodifestivalen. Darin har lagt på sig lite ju, haha. sen lyssnade på bara på massa 90-tal. och vilken stämning det blir då. får rysningar av hur bra sån musik är. sen drog vi till sportsbar och spelade lite biljard och dansade. men sen blev jag trött och mådde lite dåligt. tror jag börjar få tillbaka det där jag hade i somras. så nu kommer jag inte kunna dricka på ett tag igen. men det blir skönt. så jävla jobbigt att jag aldrig blir frisk bara! men det var en helt okej helg och sådär. nu väntar jag på att robin och jhonny ska komma hem med pizza till mig, ska bli så sjukt gott! imorgon börjar jag om med mitt nyttiga liv. måste ju jobba på kroppen till beach 10.. wowo. hörs senare babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0