Gaah,blir galen på rubriker.

Godmorgon,Godmorgon håller för tillfället på att fixa mig själv inför skolan. börjar klockan tio men ska få sjuss vid kvart över av thess och hennes kusin. Skönt att slippa gå i det här snöovädret. Ge mig vår/sommar nu TACK! Idag är det måndag vilket betyder frisör hela dagen.Tror jag har kund.nästintill säker. tror det är hon med pagen. då vet jag iaf hur jag ska göra och det lär gå relativt snabbt för sen efter skolan ska jag antagligen stanna på resurstiden och plugga lite till svenskaprovet på onsdag. Sen blir det träning som alltid på måndagar. lär bli styrkegympa men man vet ju aldrig.kommer nog bli ganska stressigt iallafall. Nu måste jag ta på mig vinterjackan och röra mig utåt.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0