FINALLY

Då var det äntligen fredag, idag i skolan åkte vi skridskor och det gick väl sådär eftersom jag är riktigt dålig på det. men annars var det kul. Jag vågade ju iallfall, brukar typ vara livrädd innan. och jag ramlade inte ens!

Kvällens planer ser ut som så att jag ska möta upp marra och gå och äta kina mat och kanske ta ett glas vitt. Sen ska vi väl dra oss hem till mig för jag ska tvinga maria att färga mitt hår, måste verkligen färgas nu. sen är jag taggad på att spela spel, men får se vad maria vill göra. måste packa tills imorgon också. tänkte försöka åka rätt tidigt så att jag hinner möta upp julia i centrum och hitta något som hon ska ha på sig. men får se när thessan vaknar!Det vet man ju aldrig.

ska lägga mig i soffan och kolla tv nu eller spela sims kanske, fyfan vad kul! kör nog på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0