Det är svårt när det är svårt

Jobbig dag idag igen, var ett tag sedan nu men det känns inte bra när det blir såhär. Har iallfall pluggat lite och ska väl plugga lite till, omporv igen imorgon. var ett tag sedan. känns som jag halkat efter lite nu igen. not good! men det blir väl så när man blir såhär osäker på vad man vill göra? Är inte så lätt det där. men står fortfarande kvar vid att jag ska kämpa tills studenten iallfall. har ju bestämt mig för det från början och nu är det ju faktiskt inte så himla långt kvar, har kommit längre än halvägs. och bara jag klarar det fram till sommaren kommer det gå mycket lättare sen, det hoppas jag på iallfall! Dock går det inte så bra på ta det lugnt på helgerna fronten. är så mycket som händer nu framöver så jag blir tokig. Alla fyller år den här årstiden känns det som. Skulle egentligen åkt till solna idag och ätit middag med emelie och klippt henne. men jag gjorde faktiskt ett bra beslut i att strunta i det och plugga istället. lika bra att få det gjort nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0