deppinlägg

Känner mig helt tom. dagen har väl varit hyffsat bra. tog mig igenom skolan men det börjar gå lite trögt igen. vill men vet inte om jag orkar,är så mycket runt omkring hela tiden. känner mig grymt sviken och irriterad. men mest ledsen tror jag. ledsen för att allt ska vara så jävla svårt hela tiden. och allting blir bara värre jämt känns det som. Idag nådde jag verkligen botten. när man säger en sak i förtroende och personen bara babblar på om sig själv. jag behöver inte det, och verkligen inte just nu. en dag kvar sen är det studiedag och sen fredag. lär gå snabbt men känns väldigt hårt. Har iallafall något att se fram emot. Efter skolan ska jag olivia & sophia gå och sola och sen vidare hem till mig eller något och fixa oss och dricka lite. är ju lilllördag och så är man ju ledig på torsdag. elelr friluftsdag men ska simma. så kan få en sovmorgon iallfall. sen ska jag och Fia vidare någonstans men Olivia ska möta upp någon helt annan, spännande.

ska mysa med älsling nu. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0