Bra inlägg

Gissa vad jag gör just nu? pluggar såklart. känns verkligen som om det är allt jag gör nuförtiden. Gick ifs och solade med thess & olivia idag efter skolan. så nu är jag brun!(brunare). och jag och thess har precis ätit middag oxå! laxpasta a la thess. så jävla gott! Så nu ska vi plugga. väntar bara på att thessi ska bli klar med datan. tönten liksom så vi kan förhöra varandra inför provet imorgon.
ska läsa fia och sannas blogg nu och kolla om fia hon tagit tag i min kritik! haha no offence brudar men ni måste fan sluta skriva deppigt hela tiden! jag menar det gör jag med men lite mycket på senaste. annars är den as bra!! jag menar min är ju inte världens bästa heller. men jag är ju lite som jag är oxå.


Vad gör ni en kväll som denna snyggingar? ska ni kolla ph finalen som jag?


Kommentarer
Postat av: BFAM

aaa lätt ph is tha shiiiiet

2010-02-02 @ 18:45:15
Postat av: Anonym

kan du inte länka deras blogg! hittar ej?

2010-02-03 @ 10:43:21
Postat av: sandra

sharksonheels.blogg.se :)

2010-02-03 @ 19:13:23
URL: http://saandras.webblogg.se/
Postat av: Sophia

lustigt sandra, luuuustigt

2010-02-05 @ 17:46:13
URL: http://sharksonheels.blogg.se/
Postat av: Cp:t

Jag kollar alltid på PH



(.)(.)

\ /

/ .\

( \/ )

2010-02-06 @ 12:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0