Back on track

Hur vet man att man är beroende av dokusåpor?
svar: Ja man sitter och pratar konflikter i klassen med några brudar och råkar säga "jag är inte här för att få några vänner". tur att PH är slut annars vet man inte hur det hade gått för mig, besatt? beroende? allmänt läskig? jaja. nog om det! dagen har varit bra! börjar äntligen känna mig som mig själv igen. Linda & Tanya kom till skolan idag för jag skulle ixa lindas hår. det blev skitsnyggt! färgade hela håret i en as fin brun färg och klippte litegranna.Ingen drastisk förändring sådär men för Linda som inte färgat håret på tre år blev det en jävla förändring. Första dagen på länge min pojkvän var hemma före mig. tänk att jag störde mig på att han alltid var hemma förut. nu saknar jag  det! hinner knappt se min snutte längre. HAHA snutte nu blir han glad (y).

Jag är verkligen på topp idag! wooohoo. Jag ska dessutom börja med en ny kategori här på bloggen. " ur en annan synvinkel,sophia englund(stureplans fia,ni vet?) ska berätta lite om vad hon gör som kändis och lite sådär. men det tar jag nog ikväll efter simningen. Nu blir det middag med älskling.den här dagen blir bara bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0