15/2-10

Idag är jag helt till och från, ena sekunden hyper andra jätte seg. har iallafall hunnit med rätt mycket hitills. varit ute med robins mammas hund,skolan,gjort nästan klart min tiara,lagat lunch,och snart ska vi handla. sen vid halv två ska jag möta upp Thess. och sen vet jag inte mer. skulle verkligen behöva träna. Måste även börja läsa i min bok i svenskan. innan jag dör av jenny downham. kanske är bra. haha en sak inte alla kanske vet om mig är att jag är galen i böcker. jag älskar att läsa. och skulle jag få välja mellan film eller böcker skulle jag lätt välja böcker. lever mig in i dem mycket mer och det är en så skön känsla. dessutom är det mer detaljer och mer djup i böcker. jag är en liten tönt ibland!men ända sen jag flyttade in med min film galna pojkvän har det inte blivit så mycket läsande för mig, däremot har jag sett hur mycket filmer som helst.

Har även fått ett litet förslag jag måste tänka igenom också. kan bli riktigt kul men vet inte om jag borde eller har råd. men vi får väl se, återkommer om den punkten.

IDAG FYLLER ÄVEN PILLAN HELA 18 ÅR, GRATTIS SÖTNOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0