BENGT-ÅKE ÄR SÖT

Nyss kollat eclipse och den var väl helt okej. nu ska jag sova men kan inte sova. imorgon är det fredag men det känns inte som det. Idag efter skolan mötte jag upp Maria i centrum, sen kom Emelie och sist Paulina. Vi åt middag på coco och hade det trevligt.sen köpte emelie en hamster till maria, den ska heta bengt åke tror jag. de var dock lite osäkra då de inte tyckte den såg ut som en bengt åke. men oavsett vad den ska heta så var den söt. jag vill också ha en men inte det inte. dumma robin.

Haha man kan tro att det är en femåring som skrivit detta inlägg men det är faktiskt Sandra 19 år(snart 20)


Kommentarer
Postat av: maria P

Hahaha den heter bengt åke :D men vi kallar den benke!

2010-08-29 @ 20:52:29
URL: http://mariapacoste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0