Toppen dag

Idag har jag haft frisör hela dagen,vi har haft modeller och då har min söta mormor varit min,hon blev riktigt snygg!hon blev jätte nöjd.och det var ju kul!för att tacka mig bjöd hon mig på middag idag,och då blev det såklart kinamat!så har haft en riktigt mysig dag tillsammans med min mormor..och nu kom jag precis innanför dörren..så snart ska jag bädda ner mig i sängen med en film och lite godis och vänta på att min älskling ska komma hem..Imorgon ska jag på studiebesök på riksdagen med klassen,kan bli intressant..har iaf skrivit riktigt bra frågar,eller hur töser?;)..sen efter det ska jag snabbt hem och packa och sola,för att sedan dra mig in mot stan igen då jag,sophia och Maria,kanske sanna? ska hem till Carro..vi åker ju till skåne imorgon så vi ska sova där imorgon natt för partybussen avgår klockan nio på lördag morgon..men vi ska iaf gå till en irländskpub nära Carro och ta en öl eller något för att fira henne..och sen så festar vi vidare i skåne såklart!riktigt taggad.

och till sist vill jag bjuda på en riktigt snygg bild på mig för att göra er på bra humör:)

HAHA,skämt åsido!

 

Vi hörs efter skåne då snyggingar! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0