Shopping är terapi!

Hej alla glada! Nu är jag iaf på toppen humör.Har varit nere i centrum hela dagen med mormor och shoppat lite nya saker. Det blev en halsduk,två par leggings, Skitsnyggt nagellack och sist mina nya ursnygga skor! så nu vill jag bara ut oh dansa i dem! Men det blir tyvär inte av ikväll.skulle egentligen till tegel för Amanda fyller 19 idag men är ju fortfarande lite sjuk och sådär.plus att jag har skola imorgon så det blir tyvär inte det:/ men tycker dock det inte är speciellt kul på tegel längre. I sommras däremot. fan vilket röjj vi gjorde det till då.särkilt kvällen med fian och Thess. sjuukt najs! men i helgen blir det nog utgång som gäller. På fredag ska jag antagligen ut med min sötnos Linda Backlund och härja i stan. Och sen på lördag blir det kanske Pilot stockholm med Engan och brudsen.vet inte riktigt vilka som ska med än isf. Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem så vi kan börja laga någon god middag(spagetti & köttfärsås)Haha.. för att sedan kolla idol eller något ikväll, mysmyys..

PUSS & hej från en glad Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0