Jobbig söndag

Har precis vaknat,Robin står och lagar mat till mig och jag har en fullspäckad dag framför mig. Ska städa hela lägenheten,handla mat för veckan,åka till täby en snabbis och köpa lite grejer,Och sen ska jag hitta på något med Thessan plus att jag verkligen verkligen måste ta tag i pluggandet också. Men förstår typ ingenting av uppgiften, när gick vi igenom det här liksom?

Igår blev det en mysig hemmakväll med Robin, vi gick till ica en snabbis och köpte bingolotter mm. vilket kul par man känner sig som när man handlar bingolotter och sköljmedel en lördagskväll..fick lust att dra hem och dricka massa sprit och bli galen. men det får jag ju inte så det blev lördagsbingo..vann såklart ingenting. nu kände jag hur hungrig jag är, hoppas muppen är klar med maten snart! hihi.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sandra nu får du fan ta och ge dig! BINGOLOTTER! ni är fan 18 ijnte 81!! ut och sup.

2009-10-10 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0