strålande väder

Vilken perfekt dag! underbart väder verkligen.. först var jag på jobbet och det var väl som vanligt..har brännt mig ännu mer idag..så det svider som in i helvete men det går nog över.sedan kom Johanna(Robins syster) och hämtae mig så satte vi oss nere vid poolen och solade.lite bad blev det också..doppade oss två hela ggr.haha.sen nu kom jag precis upp och har duschat och ja brännt mig ännu mer.så kan knappt ta på mina armar/axlar.. men det lugnar sig nog tills imrogon. Då jag ska smörja in mig!

Ikväll ska jag antagligen till Tommys.Celine sms mig imorse och det lät trevligt att iaf hitta på något litet nu på sommarlovet.eftersom jag jobbat sen det började har jag ju inte hunnit göra så mycket..men det kommer,det kommer ;). så ska väl äta där och sen lär jag ta en öl eller två och sedan hem för jag jobbar imorgon också.men nästa vecka är jag ledig! gud vad skönt det ska bli.ryktas om att det ska bli lika varmit i sverige som det är på kos och teneriffa.sjukt varmt och skönt med andra ord.då blire bara att ligga och steka nere vid poolen.helt perfekt! bra förresten att jag inte varit hemma på ett tag och glömt att tvätta så har inga kläder hemma.så satte igång tvättmaskinen för en stund sedan och får hoppas att något hinner torka tills ikväll..annars blir det att gå naken.nejdå.. det löser sig nog..

nu ska jag fixa med disken och sen börja fixa mig.

Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0