sällskapsjuk

GAAAAAAH jag vill sola. men ingen orkar sola med mig & det är lite tråkigt att sola själv :/ ifs så solar man ju själv inne i solariumet. eller så solar jag bara imorgon som jag hade tänkt. kör nog på det.

Och dumma Robin har åkt bort.så jävla tråkig kille. jag hatar att vara ensam hemma.allt är ju jätte tyst occh jag har ingen att prata med :/.haha sällskapsjuk som jag är.blir iaf mer bloggande från min sida :p.Och inatt ska jag sova helt själv.scary. nej men slänger på en bra rulle så kanske jag somnar.Får bara inte försova mig imorgon då är hela min dag förstörd..får inte hända..någon som kan slå en pling imorgon bitti och kolla om lilla jag är vaken?


God natt / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0