På väg

Nu är jag lite stressad, ska sminka klart mig,borsta tänderna och rusa till bussen..ska möta upp Thess vid hacksta och Sen ska jag hem till Fia där vi ska föra ikväll.. eller de andra ska iaf. jag har tyvär ingen dricka..men kanske tar lite rose hemifrån eller så är jag helt enkelt nykter ikväll.varför inte liksom? Men alla tycker ju typ man är konstig om man inte dricker(?) sjukt enligt mig att det måste vara så.så fort man bara jag har ingen dricka. så kallar alla en torrboll osv. fan är jag så tråkig utan alkohol i mig vänner? hehe. Ikväll vill jag fan göra något kul.synd bara att det är sådant jävla pissväder..riktigt deprimerande faktiskt..men man får väl hålla sig inomhus och ta med sig paraply så får det gå!


Nu måste jag verkligen springa, ciao

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0