Nu blir det nudlar framöver

Har precis varit nere i centrum och handlat massa inför min pojkväns student idag.Så nu har jag inte några pengar alls kvar varken denna månad eller nästa.Hur ska jag klara mig?Ja jag får helt enkelt leva på nudlar och vatten. Eller på min pojkvän.Haha!

Nu ska jag snart åka och kolla på hans utspring.blir inget flak åkande för min del idag eftersom jag fick nog efter igår när jag stod där och höll på att frysa ihjäl.Kul hade jag iaf och Frida var taggad som aldrig förr.Hoppas hon fick det kul på skivan igår!Ikväll ska jag på min skolas slutskiva på tegel.Ska möta upp celine och mickis(?) senare tror jag och åka in med dem till täby.blir nog suuper..

Se ya

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0